Nystart!

Kände bara att jag ville börja om med min blogg, eftersom det har hänt så mycket i mitt liv de senaste halvåret.
Jag ville radera allt jag skrivit om förut eftersom det är mycket jag vill glömma.

Det finns ett ordspråk som lyder - Ångra aldrig något som en gång har fått dig att må bra.

Just nu känner jag bara att det är för mycket jag ångrar, för mycket som jag skulle ha kunnat göra annorlunda, det är väldigt lätt att vara efterklok.
Därför börjar jag nu om med mitt liv, det är mycket som har försvunnit och blivit till det bättre men det bästa ändå är att mina vänner börjar känna igen mig mer som den personen jag var för fyra år sen.

Ett viktigt råd! - Låt aldrig en kille förändra vem du är, du är du och accepteras inte det så är inte killen den rätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0