27/6

Tiden rinner iväg.
Jag har nyss vaknat eftersom jag var vaken hela natten då jag jobbade ett nattpass.
Sitter och funderar på vad man ska göra eftersom det som var planerat sket sig.
Blir nog en såndär stänga in mig dag idag även fast solen skiner.

Kom att tänka på en sak.. Igår mötte jag upp Johanna på stan och åt på Roy´s, efter det gick vi och tittade i lite affärer då jag plötsligt ser en person som jag inte har umgåtts med eller sett sen det tog slut för tre månader sen.

Min första tanke som kommer upp är " Hon kommer ju definitivt inte att stanna och prata i och med att jag fattat för längesen vems parti hon har tagit och jag tänker inte stå och låtsas i en fejkad trevlig konversation att vi fortfarande är vänner" så jag försökte ignorera henne fram tills det att vi verkligen möter varandra och ser varandra i ögonen, då känns det bara dumt att inte stå på sig och säga "hej". Jag hejade och gick vidare, hon likaså, min tanke var då att "jaha, men gud vilket bra vänskap vi haft, tur att man får slippa henne och hennes pojkvän nu" jag gillar inte hennes pojkvän med tanke på att han har gått och pratat skit om mig och M när det tog slut mellan oss..eller han pratade inte skit om M, utan mig..för det är ju alltid roligt att höra vad folk snackar för skit, så glad över att inte ha sånna vänner kvar i mitt liv. Det klarar jag mig utan nu, jag har verkligen valt ut vilka jag vill ha mig nära och jag har hellre några bra vänner än många dåliga som aldrig hör av sig.

Detta var min fundering för idag, sitter för tillfället i min grisrosa onepiece och myser, tänkte ta en dusch efter jag har kollat in rean på HM´s hemsida.

Jag vill ju göra något idag..det känns som att det är försent att åka till stallet. Dit skulle jag ha åkt redan kl 10.00 om jag nu skulle ha åkt dit.

Blir nog en sånhär stängainmigdag ändå..och hoppas på att mördarhostan vill försvinna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0