Tredje Juli!

Jobbade ännu en G-tur idag.
Träffade Johanna då jag slutat, hon hämtade upp mig och sen drog vi en veva förbi Statoil och köpte jordgubbar och mineralvatten.
Alltid lika skönt att bara slappna av med min bästa vän efter jobbet, ta en kaffe (vilket det inte blev idag) men och bara sitta och prata om en massa onödiga saker.

Vi funderar på att göra något som ingen tror att vi skulle kunna göra.. Hmm fundera på den ni..

Jag är fortfarande inne på att boka en utlandsresa.. Är sugen på att prova på något nytt land, har ju faktiskt för det mesta bara varit i Grekland och Turkiet de senaste åren.
Cypern eller Kroatien kanske.. Mexico hade varit häftigt.

Får se hur nästa lön ser ut så bokar vi eventuellt då :)

Är bra sugen på att byta bort mitt nattpass på lördag och gå på beach party, får se hur jag lyckas med det.

Imorgon åker jag äntligen till mina fyrbenta älsklingar i Stråtjära.
Hoppas även på att kunna rida ut en sväng till stället som jag och Disa upptäckte :)

Over and out

Bjuder på en bild som Disa har fotat på mig och älsklings-Tindra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0