Tjugofjärde Juli!

Mycket som händer nu i mitt liv.. Därav den dåliga uppdateringen. Jag har iallafall gjort ett stort framsteg, jag stog öga mot öga mot honom.. Det blev liksom en lättnad på något vis men det enda han egentligen bevisade var vilken stor feg idiot han egentligen är. Dom säger att tiden läker alla sår.. Undra hur lång tid det egentligen kommer att ta, han var liksom mitt liv.. Det är svårt att försöka glömma, så mycket känslor. Jag gråter fortfarande när ingen ser. Har iallafall börjar engagera mig i träningen igen i och med att jag fick ett par bungy pumps av pappa när jag fyllde 20 den 17e juli. Shit vilken skillnad det är att gå med dom om man jämför med vanliga gåstavar. Har nu två dagar i rad iallafall gått 4,5 km. Det blir även samma runda imorgon efter jag gått av mitt nattpass. Jag slutar kl 07:00 och sitter för tillfället och räknar ner tiden, det är ju så himla Mycket som jag ska hinna med. Lutar åt en utlandsresa med Sara den 25e augusti, denna gång en all inclusive till Alanya. Kom inte på nått mer att skriva.. Bjuder på en bild iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0