Första juli!

Min helg har spenderats i goda vänners lag i RÄttvik eftersom det var Big Lake Run. Hade det trevligt, var skönt att komma bort från allt elände en sväng.

Nu är det bara att tagga för jobb de närmsta dagarna. Så kommer säkert glömma att skriva här ;(

Idag när vi skulle åka hem från Rättvik så fick jag reda på att en av mina bästa vänner hade varit med om en singelolycka och voltat med bilen.
Som tur är hade de änglavakt! Vet inte vad jag skulle ha gjort ifall hon hade strukit med :( så skönt att veta att det gick bra iallafall!

Nu längtar jag efter varmare dagar.. Trött på allt det gråa och regniga.

Därför ska jag nog boka en utlandsresa typ i augusti så jag har något att se fram mot.Ska tjata med mig Johanna också :)

Bjuder även på lite bilder sen i helgen ;)
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0