Femte Juli!

Hann inte skriva något igår, var så trött när jag kom hem.

Åkte till stallet så jag var där ca 10:30, sen hjälpte jag till och gick ponnyridning i slingan.
Disa och Julia var också där :)
När stallet stängde kl 16 så red vi ut en sväng, jag red min älsklingsElsa :) hur mysigt som helst!

Var väl kvar en stund efter att vi kommit tillbaka. På vägen hem så svängde jag in till Sara i Lilltjära :)
Självklart så blev det en Forever Alone på Statoil här i Bollnäs också eftersom jag inte hade ätit något sen klockan tolv.

Idag den femte juli så klev jag upp runt kl tolv. Skönt att sova lite extra länge när man är ledig. Så nu i två timmar så har jag suttit ute och stekt i solen. Så himla skönt! Emellanåt så vill jag ändå gå in i skuggan eftersom vi inte har någonting vi kan svalka oss i.. Skulle kanske ha köpt en liten pool att ha på baksidan ;)

Har varit fullmåne nu några nätter i rad.. Inte så konstigt då att man kanske drömmer drömmar som är realistiska men ändå inte.. Och just det att man drömmer om samma person/personer hela tiden varje natt. Det måste liksom betyda nånting, men vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0