Elfte Juli!

Tiden rinner som sagt iväg.
Såg honom för första gången på tre månader idag, blandade känslor..
Det finns fortfarande så mycket ilska inom mig, så mycket hat, så mycket sorg.
Jag vet inte hur jag ska kunna bearbeta allting, allt har gått så fort..allt vi byggt upp, rasade över en dag, nu känner vi inte varandra längre.

Allt går upp och ner, humöret pendlar..det är lätt att jobba för där tänker man på annat, lika när jag är bland mina fyrbenta vänner.
Jag är så himla besviken på mig själv, varför ältar jag i det förflutna?
Det är något som saknas inom mig, glöden har slocknat, jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv.
Jag försöker leva i nuet men det går inte så länge alla minnen kommer ikapp mig, speciellt på nätterna..jag ligger och funderar mest hela tiden, därav mitt humör eftersom jag får för lite sömn.

Imorgon får jag reda på en sak..vad får ni veta sen.

Fan..ibland så önskar man verkligen att man gjort saker annorlunda.
Tur jag har hästarna, vännerna, familjen iallafall.

Imorgon ska jag och Emelie åka till ett par hästar som vi ska börja rida, känns spännande :)
På fredag så ska jag vara hela dagen i stråis, älskar att vara där, nära Tindra och Elsa, mina bästa <3


image description
Vackraste Elsa

Min bästa i alla lägen, Tindra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0