Andra Juli!

Jobbade G-tur idag 07-20..är ganska trött nu så har myst ner mig i min onepiece i soffan och tittar på Wallander med mamma.

Imorgon väntar ännu en G-tur..
Men på onsdag ska jag ta mig fan åka till stallet, får liksom en slags Tindra&Elsa abstinens när jag inte har varit dit på ett tag.

Försöker leva livet så gott det går.. Mycket tankar som fortfarande snurrar runt, vill ta död på dom alla.

Jag och Johanna tittar även på utlandsresor, tror nog att vi drar iväg i augusti.. Vill bort från allting, bara slippa tänka på allt här hemma..

Som sagt, glad över att jag har de vännerna jag har, mitt jobb och mina underbara jobbarkompisar och även familjen som lyser upp mina dåliga dagar, får inte heller glömma hästarna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0