Tredje Augusti

Tiden går så fort.. Igår var jag till stallet iallafall och hjälpte till från ca 11-16, sen kl 16-18 red jag,Disa och Sofia ut en sväng. Jag red Elsa första gången på typ en månad.. Älskar hennes glädjeskutt när vi galopperar i skogen, man märker verkligen att hon älskar att få springa av sig, tror hon sparka bakut fem gånger i rad under galoppen i skogen. Jag bara väntade på att få ramla av för efter hon sparkat bakut så brukar hon börja med lite bockningar men det gick bra isllafall :) jag älskar att få rensa hjärnan med lite fart och fläkt! Imorgon är det Björn Rosenström på parken, jag har sagt att jag ska gå.. Men med vilka får jag se imorgon :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0