Artonde augusti!

Jobbar natt..

Humöret pendlar, har haft några tuffa dagar nu med en massa dumma tankar om hur det var förut.

Varför kan inte hjärnan bara ställa in sig på att gå vidare.. Det är nu mitt liv börjar.

Imorgon väntas festligheter med mamsen :) surströmmingsskiva.. Kan bli kul, fast jag äter inte surströmming.

Var och red i onsdags, det gick hur bra som helst, badade och red Barbacka på Iziz, sen red vi ut i skogen en sväng, påväg tillbaka efter den asfalterade vägen snubblade Iziz och gick ner på knä.. Jag hann tänka "ska jag slänga mig av eller ramla av?" så det blev en blandning istället :) men vid dethär laget så är man ju van vid att åka av.. Det gick som sagt bra.

Det enda som fattas i mitt liv nu är en sovkompis, hatar att sova skälv, oftast så får ju Tom (katten) sovs med mig fast han ät oftast dryg och ska slicka mig i ansiktet mitt i natten..

Men det blir väl bättre med tiden hoppas ja.. Allting känns så ensamt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0